wtorek, 26 czerwca 2012

 i moje włoski:) od dość długiego czasu szukałam odpowiedniego koloru dla siebie:) w końcu znalazłam:) bardzo dobrze czuję się w czerwieniach różnego typu. ostatnio zaszalałam i zrobiła sobie niebieską grzywkę:)




do farbowania na różne kolory typu niebieski polecam rozjaśnić włosy:) i znalazłam niesamowite żele do farbowania na takie kolorki. fakt  faktem, kosztuje jedno pudełko ok 40 zł ale jest bardzo wydajne i utrzymuje się do dwóch trzech myć, ale na imprezę czy do sesji w sam raz:)






a ja chcecie kupić to podaje link:) http://www.piercingshop.pl/pol_m_KOSMETYKI_Farby-do-wlosow-4333.html

5 komentarzy:

  1. Ja chciałabym mieć czerwone końcówki :3 Koleżanka robiła pianką z Natury, wyszło cuudownie, ale mówiła, że pierw trzeba rozjaśnić włoski prawie do białego :c A na stałe nie chcę, chyba, że ładnie wyjdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja polecę Wam stary sposób:) BIBUŁA:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałam rude włosy, nawet dobrze się w nich czułam ale stanęło na blondzie i też nie jest źle ;)) do czarnego już raczej nie powrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w każdym odcieniu Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń